نحوه برداشتن چسب برد لباسشویی برای تعمیر آن
عراق: پدافند هوایی ما توانایی حمایت از آسمان‌مان را دارد
کار نکردن روی برنامه(wool) ۳۷ دقیقه لباسشویی ال جی
تعجب نظامیان اسرائیلی از ادعاهای درجه‌داران درباره شرایط غزه
ماشین لباسشویی چه کمکی به سلامتی انسان ها می کند؟
سه شنبه ۲۴ مهر ۰۳

نحوه برداشتن چسب برد لباسشویی برای تعمیر آن

برای پاک کردن چسب از روی تخته لباسشویی، به خصوص اگر برای اهداف تعمیری باشد، این مراحل را دنبال کنید: موادی که نیاز دارید: پاک کننده چسب (مانند Goo Gone، WD-40 یا استون) سوهان پلاستیکی (برای جلوگیری از خراشیدگی سطح) آب صابون گرم (صابون ظرف ملایم) پارچه یا اسفنج نرم دستکش (اختیاری برای محافظت) ایزوپروپیل الکل (اختیاری برای تمیز کردن پس از برداشتن چسب)
مراحل حذف چسب: سطح را تست کنید: قبل از استفاده از چسب پاک کن، یک ناحیه کوچک و نامحسوس از تخته لباسشویی را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که توسط پاک کننده آسیب نمی بیند.
چسب پاک کننده را اعمال کنید: از یک پاک کننده چسب (مانند Goo Gone یا WD-40) استفاده کنید و آن را مستقیماً روی چسب قرار دهید. بگذارید چند دقیقه بماند تا چسب نرم شود. از طرف دیگر، اگر چسب پاک کن به خوبی کار نمی کند، می توانید از استون (لاک پاک کننده ناخن) استفاده کنید، اما محتاط باشید زیرا ممکن است بر مواد خاصی تأثیر بگذارد.
به آرامی خراش دهید: بعد از اینکه چسب نرم شد، از یک سوهان پلاستیکی استفاده کنید تا چسب را به آرامی جدا کنید. از استفاده از لیسه های فلزی خودداری کنید زیرا می توانند به سطح آسیب برسانند.
سطح را تمیز کنید: پس از برداشتن چسب، محل را با آب گرم و صابون تمیز کنید تا باقیمانده چسب پاک کننده پاک شود. خشک کن: از یک پارچه نرم برای پاک کردن محل استفاده کنید و آن را کاملا خشک کنید.
تمیز کردن نهایی (اختیاری): اگر هنوز باقی مانده چسبنده باقی مانده است، می توانید از مقدار کمی ایزوپروپیل الکل برای تمیز کردن سطح استفاده کنید. پس از جدا شدن چسب، می توانید در صورت نیاز به تعمیر تخته لباسشویی اقدام کنید. برای خرید برد لباسشویی اینجا کلیک کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.